Geoinfo's service- og supportteam er dedikeret til at støtte dig, som er bruger af Esri's produkter.
I supporten har vi et erfarent hold af af GIS-teknikere, som er klar til at svare på spørgsmål. Alle har et solidt kendskab til ArcGIS-platformen og best pratices og derudover har vi direkte adgang til Esri's egen ArcGIS-supportorganisation, når det er relevant.
Vores team af højt kvalificerede specialister betyder, at vi kan tilbyde ArcGIS-support, service- og driftsstøtteaftaler, som passer til både små og store virksomheder og organisationer.
Vores support sikrer, at du og dine kolleger får den maksimale værdi af investeringen i jeres Esri-produkter.
Når du har vedligehold på dit software, giver dette dig adgang til den nyeste version af jeres Esri-software og fri brug af teknisk support og webservice.
System- og driftsstøtteaftalen sikrer dig en høj oppetid på dit system.
Mandag - fredag:
8.00 - 16.00
OM SUPPORTEN
Jeg værdsætter at Geoinfos Support i den grad tog ansvar for at følge opgaven helt til dørs, med analyse på originaldata, finde en årsagssammenhæng og en brugbar løsning for os her og nu, samt videreformidling til Esri om et forbedringsønske.
Top professionel Support - som sædvanligt.
Jeg havde sagt, at Supportsagen kunne lukkes, men jeg fik ekstra respons med idé til næste gang vi benytter samme funktion.
Opret supportsag
Vores dygtige konsulenter sidder klar til med GIS-service og hjælpe dig med dine spørgsmål om stort og småt i ArcGIS-platformen.
Forstå credits
Credits er den valuta, der anvendes i ArcGIS-platformen. Det koster credits, når man bruger specifikke funktioner, såsom datalagring, bestemte analyser og brug af premium-indhold.
Læs mere om hvad Esri Credits er, hvad der kræver credits og hvor mange credits man har.
Find vejledninger, dokumentation og selvstudier, der hjælper dig med at migrere fra ArcMap til ArcGIS Pro.
Dokumenterne opdateres jævnligt og kan hjælpe dig til en vellykket migrering.
Ønsker du hjælp til migreringen, kan vores GIS-teknikere hjælpe dig videre. Ring på telefon +45 39 96 59 00, eller brug formularen her.
En system- og driftserviceaftale skal sikre stabil drift og optimal performance ved løbende at overvåge og optimere dit GIS-miljø. Geoinfos ydelse er baseret på Esri’s løbende anbefalinger til stabil drift, samt Geoinfos erfaringsbase, der er oparbejdet gennem mange år.
Afhængig af aftaleniveauet indeholdes monitorering og overvågning, optimeringsrutiner, opgraderinger, fejlsøgning og problemløsning ved driftsproblemer og -stop, samt rådgivning om god praksis for drift af GIS-miljøet.
Vi sikrer driften og frigiver tid og ressourcer hos dig.
Dit system bliver ordentligt optimeret og monitoreret - også i perioder med spidsbelastning af GIS-driftsmiljøet.
Du får løbende rådgivning om, hvordan du kan sikre stabil drift og optimal performance.
Ved driftsstop og driftsproblemer håndterer vi hurtigt situationen sammen med dig, via fjernadgang dit GIS-driftsmiljø.
S&D-aftalen findes i to modeller, Basis og Standard. Derudover er det muligt at tilkøbe yderligere optioner til de to modeller.
BASIS
Du har i langt de fleste tilfælde kompetencer og ressourcer til selvstændigt at håndtere hændelser, der kompromitterer GIS-miljøets drift.
Du har overblik over trends i brugen af dit GIS-driftsmiljø, og kan selvstændigt tune GIS-miljøet og sikre fastholdelse af god performance.
Du ønsker dit GIS-driftsmiljø monitoreret for at opnå mere sikker drift, men ønsker selv af bruge et minimum af ressourcer på at overvåge monitoreringen.
Du ønsker desuden optimerings-rutiner, der på et solidt erfaringsgrundlag sikrer automatiseret vedligeholdelse af GIS-miljøet.
STANDARD
Du ønsker en hurtig og kompetent assistance fra Geoinfo, så du sikrer et minimum af nedetid ved hændelser, der kompromitterer GIS-miljøets drift.
Du ønsker, at Geoinfo yder en proaktiv indsats, så hændelser i størst muligt omfang kan undgås. Vi holder øje med trends i brugen af dit GIS-driftsmiljø, samt hjælper med at tune GIS-miljøet, så det er klar til at håndtere nuværende og forventet belastning.
Du ønsker dit GIS-driftsmiljø monitoreret for at opnå mere sikker drift, og at Geoinfo tager aktivt medansvar i at løse eventuelle driftsproblemer og driftstop.
Du ønsker optimeringsrutiner, der på et solidt erfaringsgrundlag sikrer automatiseret vedligeholdelse af GIS-miljøet.
Du ønsker løbende rådgivning om optimal drift af GIS-driftsmiljøet – både mht. backup, sikkerhed og optimering af miljøets infrastruktur.
Vær altid på forkant og få den nyeste viden om Digital Transformation, IoT, dataanalyser, geografiske analyser, datadrevne beslutninger, GIS og meget mere.
Tak for din tilmelding til Geoinfo's nyhedsbrev.
Vi behandler dine data med fortrolighed. Se Geoinfo's persondatapolitik her.
Du kan til enhver tid framelde dig igen.
Med venlig hilsen
Geoinfo A/S
Der skete en fejl. Prøv igen senere.
Vi behandler dine data med fortrolighed. Læs mere om Geoinfo’s persondatapolitik her. Du kan til enhver tid trække dit nyhedsbrevstilmelding tilbage her.
Ring på +45 39 96 59 00, eller skriv et par linjer. Vi kontakter dig hurtigst muligt.
De oplysninger du afgiver, håndteres i henhold til vores persondatapolitik. Ved at klikke her, accepterer du dem.
Der skete en fejl. Prøv igen senere.