Geografisk analyse gør det muligt at finde optimale lokationer for eksempelvis hospitaler, skoler, varelagre, kommercielle butikker, nye veje osv. Med analyseværktøjet Business Analyst kan man sammenholde relevante parametre såsom placeringen af nuværende butikker, konkurrenters butikker, placeringen af kundeklub, målgruppe og kundegrundlag, indkøbscentre, lyskryds, parkeringspladser, hovedlagerets placering osv.
Når alle relevante parametre sammenholdes og visualiseres på et kort, kan man udforme rapporter og vægtede analyser, som giver et stærkt overblik og styrker grundlaget for at tage en vidensbaseret beslutning om, hvor placeringen af en kommende butik skal være.
Særligt brugt/relevant for: Alle brancher, som skal placere en ny butik, bolig, kontor, værksted eller lignende.
Løsningen kræver: ArcGIS Online & Business Analyst
Geoinfo A/S
Hartmanns Pakhus
Stationsparken 37, 3.
2600 Glostrup
Danmark
Tlf.: +45 39 96 59 00
CVR: 15524286
Kolding Åpark 1, 3.
6000 Kolding
Danmark
Tlf.: +45 39 96 59 00
Niels Jernes Vej 10
9220 Aalborg Ø
Tlf.: +45 39 96 59 00