Når man skal åbne en ny butik, er den rigtige placering alfa omega for om butikken bliver en succes eller en underskudsforretning. Det kan have store konsekvenser, hvis du ikke tager højde for om målgruppen befinder sig i nærheden af din butik, og hvordan demografien og konkurrencesituationen er i området.
Hvis du er i tvivl om de nye butikslokaler eller om dine nuværende lokaler er optimale i forhold til din målgruppe, tilbyder vi en lokal markedsanalyse i form af en rapport der giver dig en masse vigtige informationer omkring demografi, forbrugsmønstre, konkurrencesituationen og udvalgte knudepunkter, som kan påvirke antallet af kunder.
Rapporten baseres på en valgt adresse og et valgt markedsopland på fx 10 eller 15 minutters gåafstand fra adressen.
Særligt brugt/relevant for: Detailbranchen
Løsningen kræver: Geoinfo's markedsrapport
Geoinfo A/S
Hartmanns Pakhus
Stationsparken 37, 3.
2600 Glostrup
Danmark
Tlf.: +45 39 96 59 00
CVR: 15524286
Kolding Åpark 1, 3.
6000 Kolding
Danmark
Tlf.: +45 39 96 59 00
Niels Jernes Vej 10
9220 Aalborg Ø
Tlf.: +45 39 96 59 00