Vi har ændret den måde hvorpå du kan stille spørgmål om licensadministration.
Det er gjort for at ensrette alle indberetninger og dermed forbedre vores kundeservice. Du skal fremadrettet enten skrive til kundeservice@geoinfo.dk, eller indberette spørgsmål som en sag via MyEsri.
For at indberette en sag via MyEsri, skal du gå via MyEsri → Support → Cases.
Vælg ”Customer Service Cases” og herefter ”Request Case”.
Det er vigtigt at vælge ”Customer Service Cases” fremfor ”Technical Support Cases”, så din forespørgsel kommer det rigtige sted hen.
OBS: Teknisk support sker stadig via Authorized Callers på MyEsri. Det kan du læse mere om på vores hjemmeside her.
Dialogen med jeres kundeansvarlige fortsætter selvfølgelig som normalt.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på telefon +45 39 96 59 00.
Med venlig hilsen
Geoinfo A/S
Julie Kjeldsen-Kragh Keller
Teamlead for Support
Geoinfo A/S
Hartmanns Pakhus
Stationsparken 37, 3.
2600 Glostrup
Danmark
Tlf.: +45 39 96 59 00
CVR: 15524286
Kolding Åpark 1, 3.
6000 Kolding
Danmark
Tlf.: +45 39 96 59 00
Niels Jernes Vej 10
9220 Aalborg Ø
Tlf.: +45 39 96 59 00