Vigtig ændring i supporten hos Geoinfo

Per 31. december 2022 udgår indmeldelse af supportsager via formularen på Geoinfos hjemmeside, og derefter er det ikke længere muligt at kontakte Geoinfos support herigennem.
I stedet opfordrer vi dig til at indberette sager via Authorized callers på My Esri, da det giver den bedste brugeroplevelse.
Authorized callers er en indstilling på brugerniveau, som giver den enkelte person adgang til at indberette supportsager. Meningen er, at det kun er specifikke brugere som kan indberette sager, og at andre brugere internt i organisationen går til disse personer med eventuelle problemer. Det er op til organisationen selv at beslutte hvem og hvor mange brugere der skal være Authorized callers. Se her hvordan du opretter Authorized Callers.
Supporten kan fortsat kontaktes via telefon +45 39 96 59 00.
Har du spørgsmål til den nye supportindmelding, er du velkommen til at ringe på +45 39 96 59 00, eller at skrive til os her.
Med venlig hilsen
Julie Kjeldsen-Kragh Keller
Teamlead for Support
Geoinfo A/Sher
